8 Kasım 2018 Perşembe

ŞEKERPARE İLE REVANİ (İFTAR TATLISI)

1996 ve 1997 yıllarında Star tv'de yayınlanan Ramazan dizisiydi. Levent Tülek  ''Revani'', Pelinsu Pir ise ''Şekerpare'' adlı karakterleri canlandırıyorlardı. Dizide bu iki genç birbirine aşıktı fakat aileler birbirine düşmandı. Çünkü iki aile de tatlıcıydı ve haliyle rakiptiler. Bir aile şekerpare, diğeri de revani ustalarıydı. Kısa bir parodi şeklinde olan dizi 20 dk kadar sürer, tam akşam iftar saatine yakın yayınlanırdı. Dizide sürekli şekerpare ve revani tatlılarını da görür iyice iştahımız artar, sonrasında da hemen orucumuzu açardık. O seneki ramazanımızı daha da keyifli kılan bir program olmuştu. Bugüne kadar yapılmış en iyi ramazan programıydı ve eminim daha iyisi bir daha yapılmayacak. Maalesef internet ortamında dizi ile ilgili hiçbir bilgi ve videoya rastlanmıyor. Umarım en kısa zamanda bir hayırsever videosunu bulup Youtube'a ekler, ne diyelim... Buradan Levent Tülek ve Pelinsu Pir üstatlara selam, sevgi ve saygıyla..

45 yorum:

  1. Ne olur bidaha yayına verin 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke... şimdi benimde tekrar aklıma geldi

      Sil
  2. Kesinlikle aklima nerden geldi bilmiyorum ama sahurdan beri animsamaya calisiyordum sonunda buldum yine yayinlansa keske...

    YanıtlaSil
  3. Tekrar en çok görmek istediğim dizi youtube da bile çok aradım fakat yok..

    YanıtlaSil
  4. aynen o kadar cok aradim ki hic bir yerde yok. nasil bulabiliriz.

    YanıtlaSil
  5. Keşke yine yayinlansa YouTube ta neden çıkmıyor

    YanıtlaSil
  6. 96 degıl ama 97 98 olabılır.Cunku aynali tahir de yayinlaniyordu o sene

    YanıtlaSil
  7. nerden bulabiliriz peki hiç kimsenin bilgisi yokmu??????

    YanıtlaSil
  8. Ah keşke tekrarlarını bulabilsem çok eğlenceli bir diziydi netde o eski ramazan programları

    YanıtlaSil
  9. Yine yayınlanmasını istiyoruz hiç olmazsa internete


    YanıtlaSil
  10. Bence tekrardan yayinlanmali cocuklugumun ramazanın en keyifli dizisiydi.Tekrar tekrar yayınlayın.İnternette paylaşın lütfen...

    YanıtlaSil
  11. Bence tekrardan yayinlanmali cocuklugumun ramazanın en keyifli dizisiydi.Tekrar tekrar yayınlayın.İnternette paylaşın lütfen...

    YanıtlaSil
  12. Neden neden neden yok hicbir yerde bu dizi evden çıkamıyoruz boyle kaliteli programları yayınlamak yerine abuk subuk şeyler izlemek zorunda kalıyoruz ben zamanında çok keyif alarak izliyordum simdi oğluma izletmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  13. Nerden geldi aklıma bilmiyorum şarkısı dilime dolandı iftar tatlısı bizden bahşişi vermek sizden diye bı şarkısı vardı galiba googlede aradım bu siteyi buldum çok güzeldi eskiler keşke yine yayinlansa

    YanıtlaSil
  14. Çocukluğumuzun şeker tadında tertemiz dizilerinden birisiydi özlüyoruz o gunleri..

    YanıtlaSil
  15. Evet tekrar yayınlansın çok güzel bir diziydi.

    YanıtlaSil
  16. Muhteşem bir diziydi heryerde aradım bulamadım Ramazan larda eve neşe katardı.

    YanıtlaSil
  17. Ben de çok aradım ama yok .TV izlemeyen ben çıksa diye can atıyorum..internette de yok :(

    YanıtlaSil
  18. neden yayınlamıyorsunuz nolur yayınlayın. çocukluğumdaki bir ramazan hayal ediyorum çok güzel kaliteliydi herşey. biraz olsun bizi o yıllara döndürün lütfen

    YanıtlaSil
  19. Neden hiçbir yerde yok bulan bi zahmet bilgi versin çocukluğumda aklima kazınan bubdiziye bakmak isterim şu Ramazan günlerinde eskilere dönmek istiyorum..

    YanıtlaSil
  20. Ya bari youtube da bi iki bölümü olsada hafızamız canlansa

    YanıtlaSil
  21. Okadar aradım ki en sonunda levent tülek isminden buldum ama video yok nolur Bi kere daha izleyebiliyim ama bu kez çocuklarımla

    YanıtlaSil
  22. Ben Erkan Türkoğlu. Dizide kadı rolünü oynamaya çalıştım. Aradan seneler geçti diziden bir bölüm bile sanal ortamda bulamadım. Hatıra olsun diye saklamak isterdim. Bu işe Star Tv yöneticilerinin el atıp kanalda yayınlayamıyorlarsa bile YouTube ta yayınlamaları lazım. Bu kadar istek olduğu halde yayınlamamalarının sebebi nedir acaba ? Saygılar sunuyorum...

    YanıtlaSil
  23. Diziyi youtubda bulamıyorum

    YanıtlaSil
  24. Yazımızda da bahsettik. Malesef hiçbir yerde videosu yok :(

    YanıtlaSil
  25. Youtube bari koysunlae eskisini de izleriz

    YanıtlaSil
  26. Aynen bizde izlemek isterdik rica ediyoruz duyun bizi yayinlayin lutfen

    YanıtlaSil
  27. STAR TV ARŞİVİNDE BULUNMAZMI ACABA NASIL BULUNUR NEREYE SORSAK LEVENT TÜLEK E MESAJ YAZDIM AMA CEVAP VERMEDİ

    YanıtlaSil
  28. Çocukluğumda en sevdiği dizi idi ahh o eski program lar ahh

    YanıtlaSil
  29. Ramazanda sahurda izlerdik çocukluğumun dizisiydi böylesi güzel şeyleri neden tekrar bulup yayinlamazlarki bence bulunmalı insanlar hem bı tebessümle izleyeceklerdir.Acilen bulunmalı insanların çocukluğu o zamanki Ramazan'ın guzellikleri tekrardan canlanmali

    YanıtlaSil
  30. Yıllardır bu diziyi ariyorum ama bir türlü bulamadım.

    YanıtlaSil
  31. bizeyazin@startv.com.tr buraya yazalım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  32. Bir anda aklıma geldi çocukluğumda o kadar çok severdim ki. Geçtiğimiz senelerde de ramazan aylarında çok aradım ama bulamadim. Hayal Mayel hatırlıyorum keşke olsa da izlesek yine

    YanıtlaSil
  33. Bu yazıyı görmek ne güzel oldu.....çok güzel günlerdi çok

    YanıtlaSil
  34. Çocukluğumun dizisi kimse net hatırlamıyor ama ben hiç unutmadim ne olur YouTube de yayınlayın da izleyelim

    YanıtlaSil
  35. Kesinlikle lütfen youtube yuklensin

    YanıtlaSil
  36. Ramazanda keyifle izlediğim diziydi.internetin altını üstüne getirdim bulamadım izlemek icin

    YanıtlaSil
  37. kesinlikle yayınlanmalı bi kişide okumuyor mu burayı aq beyinsiz beyinsiz herseyi yayınlarlar arşivleri arastırıyorum resmen

    YanıtlaSil
  38. Bayadir arıyorum bulamadım yok o yıllara ait star TV arşivinden bulup yayınlarda ne güzel bir nostalji yaşatır bizlere çocukluğumun ramazqnlarina geri döneriz hazır mübarek ramazan ayı gelmişken tadını alırız o günlerin yeniden kesinlikle bulunmalı

    YanıtlaSil
  39. Bende arıyorum arkadaşlar. Bülent kayabaş ın İstanbul kanatlarımın altında repliği her ramazan aklıma gelir. Ama programı bir türlü bulamadım.

    YanıtlaSil
  40. Ben de bu dizinin 18. Bölümünde oynamıştım faytona bilet satıyordum yedikule sahil surlarının orda çekim vardı yönetmen dizinin hem oyuncu su
    levent tülek ti beni top oynuyorduk top o tarafa gitti bende almaya levent tülek beni gördü bi dakka küçük oynarmısın küçük bi sahnede bende tamam demiştim hemen 1 kavanoz akide şekeri 1 de 400 lira almştım o zamanın parası ne günlerdi 9 10 yaşlarındaydım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah Diziyi bulursanız bizlere de haber verin.

      Sil
  41. 2023 de bu diziyi hala arıyorum gene bulamadım.

    YanıtlaSil